poniedziałek, 17 listopada 2014

Baza nie do zdarcia? - Gosh Mineral Waterproof Eye Shadow



Z kosmetykami Gosh nigdy nie było mi po drodze. Ograniczony dostęp do nich sprawił, że nie interesowałam się ich produktami. Niedawno w mojej kosmetyczce pojawił się mineralny cień w pisaku tej firmy, który kupiłam po namowach pani z niewielkiej drogerii osiedlowej ;) Pierwszy kosmetyk Gosh w moich zbiorach i od razu strzał w dziesiątkę? Czy to możliwe?


Pani tak skutecznie zachwalała właściwości tego cienia, że w końcu kupiła mnie, a ja z kolei kupiłam odcień 009 ROSE. Kolor ROSE to jasny, perłowy róż, który ładnie rozświetli spojrzenie, ale nie przytłoczy nas swoją perłą. Cień GOSH można nosić  na powiece samodzielnie lub  jako bazę pod inne cienie. I szczerze przyznam, że ten drugi sposób bardziej przypadł mi do gustu. 


2,5 grama cienia GOSH ukryte jest w solidnym plastikowym pisaku, który gładko się odkręca. Skuwka sztyftu szczelnie  się domyka, o czym informuje nas charakterystyczne kliknięcie. Dzięki temu mamy pewność, że cień nie wyschnie i długo będzie zachowywał swoje właściwości. 
Konsystencja cienia jest raczej satynowa, na pewno nie jest maślana. Łatwo go rozprowadzić cienką warstwą na całej powiece i uzyskać subtelny efekt. Jeśli macie ochotę na mocniejszy kolor i mocniejszą perłę wystarczy zaaplikować kolejną warstwę. Jeśli chcecie rozetrzeć cień GOSH to spieszcie się, bo zastyga dość szybko. 
Cień GOSH stosowany jako baza pod inne cienie sprawdza się u mnie idealnie. Choć muszę zaznaczyć, że nie mam bardzo tłustych powiek więc nie wiem jak będzie się nosił właśnie na nich. U mnie efekt jest więcej niż zadowalający. Cienie zaaplikowane na "sztyft" GOSH trwale do niego przylegają i co ważne nie zmieniają swojego pierwotnego koloru. Blendowanie na takiej bazie jest bezproblemowe, nie muszę się więc obawiać, że sypkie cienie nałożę nierównomiernie. Makijaż oczu wygląda świeżo i schludnie przez kilkanaście godzin. Nic się nie kruszy, nie spływa i nie wałkuje w załamaniach. Cień GOSH to baza nie do zdarcia. Wieczorem przy demakijażu nie musimy się martwić, że wraz z zastygniętym cieniem zdejmiemy sobie nieco naskórka. Szczerze to nie namęczymy się w ogóle, ponieważ cień GOSH łatwo schodzi przy użyciu wacika nasączonego zwykłym płynem micelarnym. Jak dla mnie bomba!

nie taka straszna ta perła 

Gosh Mineral Waterproof Eye Shadow dostępny jest w 10 odcieniach. Jeśli szukacie niezwykle trwałego cienia lub bazy przedłużającej trwałość sypkich cieni to warto wypróbować ten produkt. Czasami można go upolować z 50% zniżką w cenie 19,99 zł. Polecam.

Ściskam
Karolina x x x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...