niedziela, 14 września 2014

Organique Shea Butter Body Balm w greckiej wersji zapachowej

Po wakacjach okazało się, że wśród kosmetyków, które zabrałam na urlop znalazło się kilka produktów, które trafiły na moją nową listę ulubieńców. Balsam do ciała Shea Butter Body Balm Organique o zapachu greckim trafił właśnie na moją listę kosmetycznych hitów.

W składzie balsamu, a właściwie masła do ciała znajdziemy masło shea, olej sojowy, olej z awokado i pestek winogron oraz substancje zapachowe. Jak można się spodziewać masło Organique jest dość tłuste i zbite. Przed aplikacją należy niewielką ilość balsamu rozgrzać w dłoniach, a następnie rozprowadzić na skórze. Już naprawdę niewielka ilość wystarczy aby natłuścić i wygładzić skórę. Muszę jednak przyznać, że balsam dość długo się wchłania, a na skórze zostawia tłusty film. Nie wszystkim będzie to odpowiadać, mnie jednak to zupełnie nie przeszkadzało latem kiedy nosiłam lekkie sukienki. Jednak to nie właściwości pielęgnacyjne masła Organique skradły moje serce. Tym czymś okazał się natomiast zapach! Intensywny, lekko słodki, który na myśl przywodzi gumę balonową. Zapach nie jest na szczęście chemiczny i bardzo długo utrzymuje się na skórze. Po zastosowaniu masła Organique często rezygnowałam już z użycia perfum ponieważ zapach był tak oszałamiający. Oszałamiający, ale jednocześnie dawał żyć ludziom, z którymi przebywałam w jednym pomieszczeniu :) Właściwie nie było osoby, która by nie spytała "co tak ładnie pachnie".
Balsam okazał się bardzo wydajny. 100 ml słoiczek wystarczył mi na miesiąc codziennego stosowania. Uważam to za całkiem niezły wynik.



Balsam dostępny jest stacjonarnie w sklepach Organique w wielu wersjach zapachowych. Można go kupić na wagę z bloku lub w fabrycznie zamkniętym słoiczku o pojemności 100 lub 200 ml. Cena za 100 ml opakowanie wynosi coś ok. 25 złotych.

Po tak miłym debiucie, mam ochotę wypróbować więcej produktów Organique. 

Jeśli znacie tę markę i macie jakieś sugestie chętnie ich wysłucham.

Ściskam
Karolina x x x





2 komentarze:

  1. Z tej serii miałam peeling i zapach był bardzo przyjemny, więc nie dziwię się że zainteresował otoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skuszona, mam ochotę na więcej :) może teraz inna wersja zapachowa?

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...