sobota, 14 czerwca 2014

MAC Sheertone Blush w kolorze PINK SWOON

Od kilku tygodni jestem strasznie przewidywalna. Nieustannie podczas wykonywania makijażu sięgam po moją nową miłość, którą stał się róż do policzków MAC w kolorze Pink Swoon. I pisząc róż, mam DOSŁOWNIE na myśli  róż, zresztą zobaczcie same



W opakowaniu kryje się mocno intensywny róż w zimnej tonacji, lekko wpadający w fiolet. Na policzku wygląda świeżo i sprawia, że twarz wydaje się wypoczęta, a policzek lekko uniesiony. Intensywność koloru można dozować według uznania. Do trwałości nie mam zastrzeżeń. W chłodne dni trzyma się na policzku bez problemu cały dzień, natomiast zauważyłam, że kiedy jest upalnie Pink Swoon ma tendencję do tworzenia lekkiej "plamy". Ale na to chyba nie ma mocnych. Z temperaturą, potem i wilgotnością powietrza człowiek nie wygra.Od czegoś zresztą są poprawki makijażu w ciągu dnia :)

Na koniec dla porównania zdjęcie Pink Swoon z innym chłodnym różem MAC'a w kolorze Well Dressed, po który częściej sięgam zimą.


A wy jakie kolory różu lubicie? Brzoskwiniowe, truskawkowe czy śliwkowe? :)

Miłego weekendu
Karolina x x x

4 komentarze:

  1. Lubię właśnie takie kolory i szczerze mnie nim zainteresowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, bo ten róż wydaje się być "zajzajerem" ale tak naprawdę jest bardzo twarzowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki ładny! Sama mam takie 'oczojebne' kolory, ale na policzkach prezentują się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...