poniedziałek, 19 maja 2014

OPI AmazON AmazOFF 2014 Brazil Collection

Lakier OPI AmazON AmazOFF pochodzi z tegorocznej wiosennej kolekcji o nazwie Brazil. Z 12 kolorów w oko wpadł mi właśnie ten:


W ręce dostała mi się miniaturka AmazON AmazOFF o pojemności 3,75 ml. Kolor w buteleczce wygląda na głęboką kremową zieleń i tak też prezentuje się na paznokciach. 


Ja jeszcze w tym lakierze dopatruję się lekkiej srebrnej poświaty. Fajnie bo przez to lakier nie jest taki oczywisty.




Ponieważ posiadam niniaturową wersję lakieru pędzelek jest mały i wąski, ale nie sprawia trudności przy malowaniu. Konsystencja lakieru jest w sam raz - nie za rzadka, nie za gęsta. Lakier łatwo nakłada się na płytkę. Niezbędne są dwie, a czasami nawet trzy warstwy do pełnego krycia. 
Trwałość określiłabym jako standardową. Poniżej zdjęcie po 2 dniach noszenia AmazON AmazOFF. Na szczęście bez odprysków i startych końcówek. Lakier wcześniej został nałożony na bazę i potraktowany top coatem.



 Ogólnie lakier ten bardzo mi się spodobał...do momentu jego zmycia. Okazało się, że przy zmywaniu marze się i brudzi skórę wokół paznokci. Musimy potem jeszcze powalczyć dodatkowo z  usunięciem jego śladów. Nie ryzykowałbym również nakładania AmazON AmazOFF na gołą płytkę. Zdecydowanie polecam najpierw jakąś bazę żeby uniknąć brzydkich przebarwień.

Mimo tych drobnych niedogodności AmazON AmazOFF skradł moje serce i ostatnio dość często gości na moich paznokciach.

Ściskam
Karolina x x x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...