sobota, 10 maja 2014

HAUL - co kupiłam w Rossmannie podczas promocji

Takich zniżek polskie sklepy kosmetyczne jeszcze nie widziały. Rossmann zaoferował -49% na wybrane kategorie kosmetyków do makijażu. Na pierwszy ogień poszły podkłady, korektory, pudry i róże. W kolejnym tygodniu ze zniżką  można było kupić wszystkie kosmetyki kolorowe do makijażu oczu tj. tusze, cienie, kredki. A na koniec zniżka objęła kosmetyki do makijażu ust oraz lakiery do paznokci.   
Manii zakupów uległam i ja :)  Oto, co dało mi się kupić:





 Niektóre z tych produktów były naprawdę mi potrzebne, a część kupiłam pod wpływem impulsu. 

Na pierwszy ogień poszedł puder prasowany Maybelline Affinitone 24 Golden Beige. Znalezienie jakiegokolwiek pudru w kolorze, który nie byłby ani za jasny, ani za ciemny graniczyło prawie z cudem. Wszystkie produkty były poprzebierane a szafy ogołocone. Jednak się udało. Fajnie, że opakowanie Maybelline ma lusterko. Za śmiesznie niską cenę będę miała puderniczkę "na wynos".

Skusiłam się na dwa tusze do rzęs. L'Oreal Volume Million Lashes So Couture w kolorze czarnym i Wibo Celebrity Lash w kolorze kobaltowym. Ten pierwszy poczeka sobie na moment, aż wykończę jego poprzednika, natomiast ten drugi wydał mi się fajną opcją do urozmaicenia makijażu wakacyjnego. 

Musiałam wypróbować :)

 Z kosmetyków do ust wybrałam szminkę Wibo Eliksir w kolorze 01 (chłodny róż) oraz błyszczyk Rimmel Stay&Glossy 105 Pop Your Pink. Już wiem, że to dwa strzały w dziesiątkę, szczególnie w połączeniu ze sobą.



Lakierów nigdy nie za wiele. I tak do koszyka wpadły:

Pachnący lakier Revlon Perfumerie w kolorze Apricot Nectar (pastelowa brzoskwinia), lakier Lovely z serii Classic w kolorze 155 (zimny róż) i lakier Miss Sporty z serii Clubbing Colours nr 344 (chłodna lawenda). Wszystkie są kremowe, bez żadnych świecidełek.

Ciekawa jestem, co Wy upolowałyście. Lubię czytać o zakupach.

Ściskam
Karolina x x x

1 komentarz:

  1. Ten z L'oreal do mnie woła :) Bardzo mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...