środa, 18 września 2013

Drogeryjne uzupełnienie kosmetyczki

Idąc do Hebe nie miałam sprecyzowanej listy zakupów. Wiedziałam tylko, że muszę kupić puder matujący w kompakcie do poprawek w ciągu dnia bo mój MUFE High Definition jest dość nieporęczny. Zdecydowałam się na puder Essence All About Matt - bezbarwny puder fiksujący. Nie ma co się oszukiwać jego cena mnie skusiła. Po kilku próbach stwierdzam, że nieźle sobie radzi. Dobrze i na długo matuje choć nieco bieli.
Ponieważ od dawna za mną chodzi bezdrobinkowy beżowy lakier kupiłam ten z Astor z serii Fashion Studio w kolorze 131.  Przy kasie  Pani zaproponowała mi zakup za jeden grosz odżywki do paznokci L'Oreal. Nie zastanawiałam się długo :) Odżywka obiecuje nam już po 7 dniach wzmocnienie i odbudowę paznokcia. Stosuję ją już kilka dni i rzeczywiście paznokcie są lekko utwardzone. Poza tym sprawdza się ona świetnie jako baza pod lakier. Na koniec, snując się między regałami w trybie "sama nie wiem czego chcę, ale pieniądze mnie grzeją :)" wpadła mi w oko maseczka regenerująca w płachcie z wyciągiem ze ślimaka..tia. Opakowanie składa się z dwóch komór - w jednej jest bezbarwne serum, które nakładamy jako pierwsze, a w drugiej już rzeczona maska. Nie spodziewałam się, że zdziała cuda po jednym użyciu, ale szkoda bo nawet dobrze nie nawilżyła mojej skóry i lekko ją ściągnęła na dodatek. Chwała jej za to, że przynajmniej nie spowodowała wysypu nieproszonych gości.





Już niedługo weekend :)
Buziaki
Karolina x x x

2 komentarze:

  1. Ten puder chętnie i ja bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten puder i u mnie bardzo dobrze się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...