czwartek, 4 lipca 2013

Piaskiem po paznokciach czyli Baltic Sand by Lovely

Szał na piaskowe lakiery nadal trwa. Postanowiłam wypróbować jak taki rodzaj wykończenia manicure się nosi i czy  w ogóle jest w moim stylu. A że kutwa ze mnie czasami to szkoda było mi pożegnać się z kilkudziesięcioma złotymi na lakier np. OPI więc znalazłam tańszą alternatywę za niecałe 10 PLN i to w dodatku w zwykłym Rossmannie.  Przedstawiam Wam lakier Lovely Baltic Sand nr 3

Już w buteleczce lakier skrzył niesamowicie i zachęcał do zaaplikowania go na paznokcie. A co było potem?





A po pomalowaniu nim paznokci i wyschnięciu miałam go już ochotę od razu zmyć! O ile sam kolor prezentował się ciekawie to faktura tego lakieru zupełnie nie jest dla mnie. Chropowate paznokcie o nierównej powierzchni i lekko matowym wykończeniu doprowadzały mnie do szału. Miałam wrażenie, że każdy kłaczek czepia się moich paznokci - oczywiście nie działo się to często, ale nie przestawałam o tym myśleć :)
Wreszcie po 2 dniach nazwijmy to "lekkiego dyskomfortu", nadszedł moment zmycia Baltic Sand. I tak jak męczyłam się podczas jego noszenia, tak też namęczyłam się podczas jego zmywania. Ale to akurat nie było zaskoczeniem - mocno brokatowe lakiery mają właśnie ten mankament, że ciężko zmyć je z płytki. Na szczęście jest na to sposób - wystarczy na dłużej przyłożyć wacik ze zmywaczem do paznokcia, aby rozpuścił lakier. Jeśli i to nie pomaga, warto się wspomóc zwykłą folią aluminiową, którą należy okręcić wokół wacika mocno nasączonego zmywaczem i przyłożonego do paznokcia. Kilka chwil i powinno być po problemie. 
Obiektywnie rzecz biorąc, Baltic Sand nr 3 jest dość gęsty, ale ładnie rozprowadza się na paznokciu. Dwie warstwy idealnie kryją płytkę. Choć lakier pięknie skrzy i mieni się na srebrno oraz zielono to 
po raz kolejny przekonałam się, że wszelkie lakierowe udziwnienia nie sprawdzają się u mnie. Zdecydowanie wolę klasyczne i kremowe wykończenie lakierów. 

A wy co sądzicie o piaskowym wykończeniu lakierów? Jak wam się one noszą?
Ściskam
Karolina x x x

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...