środa, 19 czerwca 2013

Watermelon by Essie

Sama nie wiem dlaczego tyle razy obojętnie przechodziłam obok tego lakieru. Już kilka razy miałam go w łapce ale nigdy nie przyszło mi do głowy żeby go kupić. Podczas ostatniej promocji na lakiery Essie w drogerii Hebe w końcu go wzięłam i na dobre przepadłam!!! Szkoda, że tak późno trafił do mojego lakierowego pudełka, bo tak naprawdę lubię w tym "arbuzowym" essiaku wszystko :)


Watermelon to intensywny buraczkowy róż o kremowym wykończeniu. Malowanie nim paznokci to sama przyjemność - mocny kolor cieszy oko, a idealna konsystencja sprawia, że zrobimy to szybko i bez najmniejszych problemów. Dwie warstwy ładnie kryją choć nie błyszczą wystarczająco. Jeśli lubicie paznokcie na wyskoki połysk warto pokryć je jeszcze top coatem. Po trzech dniach końcówki paznokci lekko się ścierają, ale nie ma mowy o nieestetycznym odpryskiwaniu. Watermelon również ładnie wygląda na stopach.




W kwestii lakierów lubię zmiany, ale ostatnio to właśnie Watermelon najczęściej ląduje na moich paznokciach. 

Ściskam
Karolina x x x

3 komentarze:

  1. Śliczny, ja poluję na niego już jakiś czas, ale we wszystkich drogeriach w jakich byłam wymiotło go na amen:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to szczęściara ze mnie, że go dorwałam :)

      Usuń
  2. Miałam go na liście gdy kupowałam coś różowego ale ostatecznie wybrałam Bachelorette Bash jest bardziej różowy niż arbuzek.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...