piątek, 14 czerwca 2013

Today's make-up

Makijaż wykonuję codziennie, czasem mocniejszy, czasem delikatniejszy - wszystko zależy od nastroju. Na to nigdy rano nie brakuje mi czasu, po prostu na stałe wpisało się to już w mój grafik. Czasu jedynie brakuje mi na obfotografowanie tych moich codziennych wybryków makijażowych. Dziś miałam czas na wszystko :) I makijaż prezentuje się tak:




Makijaż został wykonany następującymi produktami:
  • Podkład - Estee Lauder Double Wear Pebble 04
  • Puder - Synergene 01
  • Korektor - Maybelline Anti-AgeEffekt 01
  • Brwi -Benefit BrowZings Medium
  • Cienie - MAC: Honey Lust, Brun, Trax, All That Glitters, Malt
  • Róż - Benefit Coralista
  • Błyszczyk - Chanel Mystery 357
  • Tusz - Max Factor False Lash Effect
Miłego dnia wszystkim :)
Buziaki
Karolina x x x

4 komentarze:

  1. Bardzo twarzowy makijaż :) Moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałaś ode mnie nominację - zapraszam :)
      http://sanderka0222.blogspot.com/2013/06/a-co-w-mojej-torebce-tag.html

      Usuń
  2. piękny makijaż! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...