wtorek, 25 czerwca 2013

Tart Deco by Essie

Lato to idealny czas dla Tart Deco. Jego kremowy odcień koralu, w zależności od światła, wpada czasem w brzoskwinię, a niekiedy w różowawy odcień. Na dłoniach prezentuje się dość intensywnie, natomiast na stopach wygląda na bardziej stonowany. Jeśli chodzi o dolne partie ciała to Tart Deco idealnie komponuje się z butami w kolorze cielistym/nude. Mam to przetestowane :)






Tart Deco mam od zeszłego lata. W tamtym roku wydawał mi się nieco "kredowy" i nie stosowałam go zbyt często. Na szczęście w 2013 roku to się zmieniło - nie dostrzegam już w nim wad przez co dość często ląduje na moich paznokciach.
Jeśli chodzi o aplikację to dwie warstwy zupełnie wystarczą. Czasami zdarza mi się zrobić nim się prześwity, ale to chyba raczej wynika z faktu, że mój lakier już się lekko zestarzał, bo szczerze mówiąc nie pamiętam jak było na początku. Z top coatem Tart Deco spokojnie trzyma się paznokci bez odpryskiwania czy ścierania końcówek przez 4-5 dni . Lubię ten odcień Essie bo jest wesoły, pozytywny i totalnie letni. 

Lubicie takie koralowe lakiery?

Pozdrawiam
Karolina x x x



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...