niedziela, 19 maja 2013

Znowu Essie - Avenue Maintain

Już myślałam, że okres fascynacji lakierami do paznokci, kiedy to moja kolekcja rozrastała się w zatrważającym tempie mam za sobą. Tak mi się jedynie wydawało do momentu odkrycia promocji na produkty Essie w perfumeriach Hebe, o której pisałam we wcześniejszych postach. No i pozytywny bzik na lakiery znowu wrócił :)
Dziś wam pokażę lakier o nazwie Avenue Maintain - śliczny niebieski kolor z wiosennej kolekcji Essie.


 
Avenue Maintain ma jak dla mnie idealną konsystencję - łatwo się rozprowadza dzięki dość szerokiemu pędzelkowi i nie musimy się martwić o to, że spłynie z płytki podczas aplikacji. Jedna warstwa ładnie kryje, ale dla pewności i pozbycia się niedociągnięć warto nałożyć drugą - dzięki niej Avenue Maintain zyskuje też na intensywności. Jeśli chodzi o trwałość, to porównywalna do innych lakierów Essie. U mnie wytrzymał 3 dni, potem lekko odprysnął na końcówkach moich niestety rozdwojonych paznokci.



Wśród moich lakierowych niebieskości Avenue Maintain zdecydowanie wiedzie prym. Chyba znalazłam mojego letniego ulubieńca.


Co sądzicie?

Udanej niedzieli!!! 
Pozdrawiam
Karolina x x x
 

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...