poniedziałek, 27 maja 2013

Rossmann -40% -> byłam grzeczna :)

Prawda jest taka, że nie można przejść obojętnie obok promocji w sklepach Rossmann, które oferują -40% na kosmetyki kolorowe i kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Niedawno poczyniłam zakupy w aptece internetowej więc kosmetykami pielęgnacyjnymi nie byłam zainteresowana. Skusiłam się tylko na jedną rzecz, którą już dawno chciałam wypróbować, ale nie za cenę 60 zł. W obecnej promocji swój łup kupiłam za jedyne 36 zł i ta cena mnie bardzo usatysfakcjonowała :)

Mowa o podkładzie Max Factor Facefinity, który jest mieszanką bazy, fluidu i korektora jednocześnie. Na razie będzie sobie grzecznie czekał aż skończę to co mam pootwierane. 

Miałyście kiedyś ten podkład?
A Wy wpadłyście w szał Rossmannowych zakupów?

Całuję 
Karolina x x x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...