wtorek, 14 maja 2013

Nowy lakierowy domek+dwóch nowych mieszkańców :)

Stare pudełko na lakiery dożyło swoich końcowych dni. Zresztą i tak było niefunkcjonalne - wysokie i wąskie. Trzeba było nieźle pogrzebać w jego zawartości, żeby  znaleźć tę właściwą buteleczkę. Nie raz przy tym zniszczyłam sobie manicure uszkadzając dopiero co nałożony lakier. Słowa jakie wtedy padały były daleko niecenzuralne :) Przyszedł czas na bardziej funkcjonalny domek dla moich lakierów. 


W oko wpadło mi pudełko z TKMaxxa, które moim zdaniem o wiele lepiej pomieści moją kolekcję lakierów. A kolekcja podczas porządków i przeprowadzki nieco się uszczupliła. Pozbyłam się starych, rozwarstwionych lakierów, których nie używałam od dawna. W ten sposób nowy lakierowy domek ma jeszcze miejsce na nowe kolorowe buteleczki.

No i właśnie dwie nowe  buteleczki się tam wprowadzają :) W drogerii Hebe znajdziemy nie lada okazję. Wszystkie wielbicielki lakierów Essie będa zachwycone. Przy zakupie dwóch lakierów tej marki (cena oryginalna jednej sztuki 31,99 PLN) za drugi zapłacimy tylko 1 PLN. W sumie za dwa lakiery z portfela wyciągniemy 32,99 PLN!
Skuszona zawitałam do Hebe i oto one zostały mi sprezentowane:





 Idealne lakiery na lato i wakacje, nieprawdaż?

Dziękuję :*

Całuję
Karolina x x x



6 komentarzy:

  1. Piekne pozytywnie opakowanie,zachęciłas mnie zebym zrobiła porządek ;) a lakiery super, zwłaszcza ten ognisty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)wiosenne porządki były już niezbędne :) trzymam kciuki za motywację :)

      Usuń
  2. Piękna kolekcja! Jak ja żałuję, że w Krakowie brak Hebe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ekobiecej widziałam Essie po 15zł :) A lakierów masz tyle że się w oczach mienią :D super kolekcja!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...