niedziela, 5 maja 2013

Majówkowy haul

Oprócz słodkiego niecnierobienia w minionych dniach długiego weekendu majowego zdarzył się pewien wypad do centrum handlowego, który zaowocował kilkoma nowymi zdobyczami.
 Tak naprawdę polowałam na kolejny pędzel do różu z Eco Tools. Wizyty w trzech Rossmannach okazały się płonne, dopiero czwarty Ross miał w swojej ofercie to co mnie interesowało. Na temat tego pędzla i innych z Eco Tools powiedziano i napisano już wiele. Ja je lubię za to, że są syntetyczne, nie uczulają, łatwo się piorą i nie gubią włosia. Finito :) 
Nie mogłam też przejść obojętnie obok promocji w SuperPharm, gdzie lakiery Essie (i nie tylko) były przecenione o 25%. Cena 26 złotych wydaje się znośna więc dlaczego nie skorzystać z takiej okazji.
Sama wybrałam dwa lakiery: miętowo-morski Turquoise&Caicos i rozbielony róż do frencha Vanity Fairest, który ma w sobie maleńkie błyszczące drobiny. Chciałam jeszcze wziąć Watermelon, ale zdrowy rozsądek zwyciężył :)
Przy kasie okazało się jednak, że wyjdę z trzema lakierami. W prezencie dostałam lakier Essie w kolorze Imported Bubbly.

Turquoise&Caicos

Vanity Fairest

Imported Bubbly
Ten kolor, który dostałam w prezencie nie jest do końca z mojej bajki. Imported Bubbly to prawie biała perła, pewnie oddam go mamie.
Na koniec tusz Lovely Curling Pump Up. Wzięłam go z ciekawości ponieważ jest chwalony przez wiele dziewczyn, a mój ukochany Max Factor Lash Fusion już lekko podsechł. Na razie powiem tylko, że bardzo spodobała mi się silikonowa szczoteczka tuszu Lovely, która jest drobna i dobrze wyprofilowana. Po dwóch użyciach nie zauważyłam efektu sklejania rzęs i osypywania się co niezmiernie mnie ucieszyło. 


 No i po zakupach i długim weekendzie.
Dajcie znać co wam się ostatnio dało upolować :)
Buziaki
Karolina x x x



2 komentarze:

  1. piękne lakiery. Ja też sie skusiłam na ten tusz pod wpływem recenzji ale absolutnie nie przypadł mi do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne łupy. Chciałam kupić Turquoise&Caicos, ale nie było. Muszę go w końcu dorwać :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...