piątek, 5 kwietnia 2013

Wiosenne niebo na paznokciach

Przedłużająca się zima i szaruga za oknem sprawiła, że postanowiłam dodać moim paznokciom trochę koloru. Delikatny błękit, jak żaden inny kolor, kojarzy mi się bardzo z ciepłymi i słonecznymi dniami. Postawiłam na nowość czyli Lakier Wibo z kolekcji Gel Like. Kolor został zaprojektowany przez bloggerkę Gosię.







Konsystencja tego kremowego błękitu jest dość gęsta i "ciągnąca". Jedna warstwa zdecydowanie nie wystarcza aby pokryć płytkę. Dodanie drugiej daje efekt widoczny na zdjęciach. Lakier utrzymał się bez uszczerbku na paznokciach przez 3 dni. Po tym czasie na końcówkach widoczne były odpryski. Mając na uwadze cenę lakieru nie miałam do niego większych oczekiwań. Sam kolor podoba mi się bardzo natomiast patrząc na trwałość i aplikację stwierdzam, że "szału ni ma" :)

Macie ten lakier w swojej kolekcji?
No i ciekawa jestem jak wy zaklinacie wiosnę :)

Miłego weekendu

Karolina x x x











2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...