czwartek, 11 kwietnia 2013

wesołe lentilki

Jako dziecko uwielbiałam czeskie cukierki lentilki. I to właśnie one, a właściwie kolory tych słodkich groszków zainspirowały mnie do tego manicure. Kolory są wesołe, pastelowe i wiosenne. Zdaję sobie sprawę, że nie każda z was może sobie na taki kolorowy manicure pozwolić na co dzień. Ja tak i to mnie czasami bardzo cieszy :)
W rolach głównych wystąpiły:


A same dłonie wyglądaja tak:


Zdjęcia zostały zrobione po dwóch dniach noszenia więc końcówki się nieco ściuchrały no i na najmniejszym palcu widać prześwity, ale co tam ... i tak było wesoło :)

Buziaki
Karolina x x x

3 komentarze:

  1. Też lubiłam lentilki :) Z całej gromadki wpadł mi w oko lakier z Essence ;) bardzo przyjemny. Mani też mi się podoba, idealnie dobrałaś kolory, pięknie się komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie i tak wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...