środa, 10 kwietnia 2013

Super truskawa - Chubby Stick Clinique

Szał na kredki Chubby Stick by Clinique rozpętał się już dawno temu bodajże na początku zeszłego roku.  Wtedy nie skusiłam się na ani jedną ponieważ wydatek kilkudziesięciu złotych na kredkę do ust o właściwościach balsamu wydawał mi się chorym pomysłem - choćby nie wiem jak świetne te właściwości pielęgnacyjne miałyby być. W minionych tygodniach dane mi było testować miniaturę jednej z nich, którą dostałam w gratisie przy zakupie kosmetyków Clinique. Kolor jaki do mnie trafił to 07 Super Strawberry.


Super truskawa to gruba kredka, która wysuwa się z opakowania po przekręceniu jego końcówki. Dzięki odpowiedniej i według mnie optymalnej grubości kredkę tę można nakładać na usta nawet w ciemności bez użycia lusterka. Jej kolor określiłabym jako transparentny ciemny róż z niewielką domieszką bordo. Z truskawą jest fajna sprawa - mimo dość ciemnego koloru nie można z nią przesadzić. Efekt jaki uzyskujemy jest półprzezroczysty i świetnie nadaje się na dzień.





 Ale nie to mnie w niej zaskoczyło najbardziej. Największym objawieniem są dla mnie jej właściwości nawilżające (doh, nie bez kozery jej angielska nazwa to moisturizing lip colour balm ;) ) Przy nietłustej konsystencji, która w ogóle się nie klei nie spodziewałam się takiego efektu. A fakt jest taki, że super truskawa dość intensywnie nawilża, regeneruje i bez problemu wygładza suche skórki. Z trwałością może nie jest najlepiej (godzina czasu) ale ja generalnie szybko zjadam wszystko co ląduje na moich ustach.  
Czy polecam ją? Tak, ale za niższą cenę :)

Ściskam was mocno

Karolina :)

 





2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...