czwartek, 28 marca 2013

Ratunku! Pomocy! Moje dłonie krzyczą.

Coś strasznie niedobrego zaczęło się dziać z moimi dłońmi. Skóra stała się niezmiernie sucha, ściągnieta, czasami wręcz boląca. Nie działają na nią kremy drogeryjne, nawet mój ulubieniec Yves Rocher z nagietkiem i arniką nie jest w stanie sobie z tym problemem poradzić. Chwilowe ukojenie przynosi mi posmarowanie dłoni Linomagiem, ale ten sposób jest niewygodny. Mogę to robić wieczorem, natomiast w ciągu dnia tłuste dłonie są bardzo nieporęczne. Planuję zakup jakiegoś kremu "opatrunku" tylko nie chcę kupować w ciemno. Zrobiłam już mały research i jestem ciekawa czy Wy znacie jakieś kremy/maski albo babcine sposoby na męczący mnie problem?

Pozdrawiam i czekam :)

Karolina
XOXO


3 komentarze:

  1. Neutrogena lub Isana z mocznikiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, coś z mocznikiem powinno pomóc, spróbuj hippa wsmarowac , powodzenia

      Usuń
  2. Kup jakiś krem z mocznikiem. Może okład z oliwy z oliwek.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...