poniedziałek, 18 marca 2013

Lakier Avon Well Being

Zgodnie z zapowiedzią, dziś prezentuję mój nowy zakup - lakier Avon Nailwear Pro+ w kolorze Well Being. Wpadł mi w oko w katalogu Avon ponieważ szukałam niezobowiązującego lakieru w kolorze cielistym, który mogłabym nosić na co dzień. Tak na prawdę wzięłam go w ciemno nie czytając wcześniej żadnych recenzji. Trochę się obawiałam, że kolor może być nietrafiony ponieważ wiemy, że odcienie kosmetyków przedstawione w katalogach często odbiegają od rzeczywistości. Ale co tam, raz kozie śmierć :)




W butelce lakier prezentuje się ciekawie - jasny nudziak z odrobiną rozświetlających złotych drobinek. A na paznokciach wygląda tak:



Well Being ma pędzelek średniej wielkości, który ładnie rozprowadza lakier. Niestety jedna warstwa lakieru robi brzydkie prześwity, dla uzyskania zadowalającego efektu konieczne jest zaaplikowanie drugiej warstwy. Po wyschnięciu, złote drobinki znikają i są niewidoczne gołym okiem, jednak dzięki nim kolor lakieru nie jest płaski i zyskuje na atrakcyjności. Jedyne co mi nie pasuje w tym lakierze to zbyt duża domieszka brzoskwini. Zdecydowanie preferuję na paznokciach zimne kolory nude z lekkim beżem lub szarością w tle. 
Z trwałością też nie jest najgorzej - po trzech dniach noszenia lakier nie odpryskiwał i nawet nie wytarł się na końcówkach.

Jestem na tak :) gdyby kolor był jeszcze chłodniejszy byłabym zachwycona.

Pozdrawiam i ściskam
Karolina x x x

6 komentarzy:

  1. ja jakoś uprzedzona do kosmetyków z avonu, chociaż czasem trafi się perełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. to dopiero mój drugi lakier z Avon. oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorówka avona potrafi mile zaskoczyc, ale pielęgnacja niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się w stu procentach niestety :)

      Usuń
  4. Jak dla mnie szału nie robi.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...