czwartek, 28 lutego 2013

Ulubieńcy lutego

Minął luty, a wśród moich ulubieńców tylko dwie nowości. Akurat tak się złożyło, że reszta produktów to dobrze mi znane kosmetyki lub akcesoria, o których po porostu zapomniałam na pewien czas, ale powróciłam do nich właśnie w lutym. 


  • Zacznijmy od pierwszej nowości w mojej kosmetyczce, która skradła moje serce. To płyn micelarny Vichy. Do tej pory używałam tańszych płynów micelarnych rodzimych producentów. Wydatek kilkudziesięciu złotych na środek do usuwania makijażu wydawał mi się nietrafionym pomysłem. Teraz zmieniłam zdanie. Vichy jest delikatne, skuteczniejsze i o niebo bardziej wydajne. Lubię i już.
  • Druga nowość to  szampon  oczyszczający Balea - pochwalną recenzję zrobiłam już TUTAJ więc nie będę się powtarzać. Nadal bardzo się lubimy.
  • Perfecta Peeling Drobnoziarnisty Minerały Morskie- skutecznie usuwa martwy naskórek i wygładza, pięknie pachnie morzem i rozgrzanym piaskiem :)
  • Max Factor False Lash Effect Fusion - po próbach i w większej mierze niestety błędach wróciłam do tego tuszu. Przypomniało mi się, że lubię w nim wszystko - silikonową szczoteczkę z krótkim "włosiem", intensywny kolor i imponujący efekt pogrubienia i zagęszczenia rzęs. 
  • Pędzelek Essence do smokey eye - zapodział się, a potem na szczęście znalazł. Jego syntetyczne, ale też miękkie i elastyczne włosie nie uczula, a do tego pięknie nakłada oraz rozciera cienie w załamaniu powieki. Jego mała główka świetnie sprawdza się także do nakładania cieni w zewnętrznym jak i wewnętrznym kąciku oka. 
A wam luty co kazał polubić?

Całuję
Karolina x x 

 

7 komentarzy:

  1. u mnie bez szału jak narazie, zaprzyjaźniłam się z tonikiem z Pat&Rub, poza tym płynu z Vichy nie lubię ale uwielbiam tusz MF, ale to już wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dlaczego nie lubisz płynu z Vichy? tusz MF jest najlepszy :)

      Usuń
  2. Również lubię ten peeling z Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O i u mnie i u Ciebie pojawił się ten sam tusz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widać ten tusz musi być najlepszy :)

      Usuń
  4. Uwielbiam ten płyn z Vichy, to mój ulubiony, szkoda tylko, że troszkę drogawy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...