środa, 27 lutego 2013

Nowe MACzki

W miniony piątek wybrałam się do Warszawy. Celem samym w sobie nie były zakupy ale wizyta w pewnej restauracji :) Dobrze zjeść to ja bardzo lubię. Jeśli kiedyś będziecie mieli okazję zajrzeć do Polski Różanej koniecznie spróbujcie ich naleśników z szyjkami rakowymi. Do dziś się ślinię na ich wspomnienie.
Nie mogłam też odmówić sobie wejścia do sklepu MAC. Padło na ten w Złotych Tarasach. I z przykrością muszę przyznać, że z tak niekompetentną, niepomocną i poniekąd arogancką obsługą dawno nie miałam do czynienia. Myślałam, że czasy komuny i pań sklepowych mamy już za sobą. Nie zniechęciłam się jednak i dokupiłam do swojej kolekcji trzy nowe cienie, a właściwie wkłady do paletki.


od lewej: Deep Truth, Trax, Honey Lust
Mały przedsmak :
od lewej: Deep Truth, Trax, Honey Lust
Niedługo pokażę wam propozycję makijażu wykonanego za pomocą moich nowych nabytków, ale czekam na dobre światło i trochę wolnego czasu. 

Jak wam się podoba?

Pozdrawiam serdecznie (nie tak jak w/w obsługa ;) )
Karolina x x x


3 komentarze:

  1. piękne, zwłaszcza honey lust :) czekamy więc na Twoją kreatywnośc :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Honey Lust bardzo mi się spodobał i czekam na makijaż w Twoim wykonaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie trzy wkłady śliczene, moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...