czwartek, 21 lutego 2013

Koronkowa robota - ślicznota

Nadal trwam w postanowieniu niemalowania paznokci na ciemne kolory. Ten fakt i nieprecyzyjność rozkładu MPK doprowadziły mnie swoimi pokrętnymi drogami do drogerii Natura. A tam tak ładnie na mnie z szafy Essence spojrzały dwa produkty:


Lakier Colour&Go to wesoła brzoskwinka z różowym shimmerem, który jest niewidoczny na paznokciu. Naklejki wzięłam z czystej ciekawości dla urozmaicenia. No i przepadłam. One są śliczne!!! Efekt podoba mi się niesamowicie. Na dodatek są bardzo łatwe w aplikacji i trwałe. Trzeba tylko pamiętać, aby nakładać je na zupełnie suchy lakier żeby nie zepsuć efektu. Co mnie się niestety nie udało za pierwszym razem :)
Przy zmywaniu nie było problemów, wystarczy trochę dłużej potrzymać płatek nasączony zmywaczem i potrzeć a "koronkowy tatuaż" zejdzie bez problemu.




Wyczuwam brzoskwiniową wiosnę :)
Pozdrawiam ciepło
Karolina x x x


7 komentarzy:

  1. Piękne połączenie, kolor i wzorek wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie się prezentuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna ta brzoskwinka, już chcę wiosnę i to baaaaardzo ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękna i trwała..5 dni wytrzymała :) oby do wiosny!

      Usuń
  4. pięknie to wygląda. Lubię takie kolory na paznokciach
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...