czwartek, 14 lutego 2013

Korektor idealny? Maybelline Instant Anti-Age Effekt

Poszukiwania idealnego korektora pod oczy doprowadziły mnie do niemieckiej wersji produktu Maybelline Instant Anti-Age Effekt w kolorze 01 Light. Korektor ten nie jest dostępny niestety w Polsce, czego szczerze mówiąc zupełnie nie rozumiem bo podkłady z tej serii można znaleźć w szafach w/w firmy. 

W opakowaniu dostajemy 6,8 ml produktu. Całkiem sporo. Taka ilość produktu spokojnie starczy nam na kilka miesięcy używania. Korektor ten ma niwelować cienie pod oczami i działać antystarzeniowo (?). Sam aplikator ma postać włochatej gąbeczki, która nasiąka korektorem po przekręceniu głowicy. I tutaj pojawia się pytanie: czy ona jest aby na pewno higieniczna? Nie można jej zdjąć i wyprać. Już sprawdzałam :)   Aplikacja za pomocą tej gąbeczki jest bardzo precyzyjna i przyjemna. Działanie korektora Maybelline przedstawiają poniższe zdjęcia:

od lewej: gołe oko, jedna warstwa, dwie warstwy korektora
Jak na tę półkę cenową jest naprawdę bardzo dobrze, a miałam do czynienia z wieloma korektorami. Moje ulubione to MAC Studio Finish i Magic Concealer by Helena Rubinstein. Maybelline Instant Anti-Age nie ustępuje im w niczym. Choć cena prawie 10 euro to wcale nie mało jak na tę firmę. Instant-Age ładnie kryje, nie zbiera się w zagłębieniach, nie wysusza, jest trwały i nie ciemnieje podczas noszenia. Cieszę się, że go dorwałam :)
A teraz mały bonus: full make-up z korektorem Maybelline w roli głównej:

Różnica widoczna gołym okiem :)

A może Wy mnie olśnicie i polecicie jakiś korektor, o którego istnieniu nie miałam pojęcia?
Buziaki
Karolina :)

5 komentarzy:

  1. Chciałabym go wypróbować kiedyś, może w końcu do nas dotrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam za to kciuki :) warto go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam korektor z Essence -trzyma się 16 h i jest bardzo dobry :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. aleś Ty fajna :) kogoś mi przypominasz :)
    a korektor ma świetne krycie widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. awww dziękuję :) a kogo Ci przypominam? mam tylko nadzieję, że nie Szapołowską. Bo jej nie trawię :p

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...