poniedziałek, 18 lutego 2013

Gdy spóźnia się MPK, wchodzę na małe zakupy :)

Gdy spóźnia się autobus, to co może zrobić kobieta? A jakże, wejść do drogerii na małe zakupy. Potrzebowałam tak naprawdę tylko jasnego i wiosennego lakieru do paznokci oraz peelingu w saszetce. Co prawda, nie wyszłam objuczona jak muł ale zakupy się jednak udały.




Ciekawa jestem jak będzie sprawdzał się lakier z Essence Colour&Go no i te naklejki. To jedyna nowość w mojej kosmetyczce. Resztę produktów znam i polecam. 

Always expect the unexpected :)

Love,
Karolina 





5 komentarzy:

  1. ja niestety często też tak robię :p
    to nie jest dobry sposób na zaplanowany budżet ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie lakiery z Essence szybko odpryskują :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, u mnie trzymają się standardowo a już na pewno o niebo lepiej niż lakiery Diora :/

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...