poniedziałek, 7 stycznia 2013

Uzupełnienie kosmetyczki czyli zakupy

Przyszedł czas na pierwsze zakupy kosmetyczne w 2013 roku. Z kolorowych kosmetyków nie brakuje mi niczego więc skupiłam się na pielęgnacji, choć na pielęgnacji zdecydowanie przez małe "p" :) Kupiłam tylko to co było mi niezbędne ponieważ projekt denko nadal trwa.



Dwie rzeczy - pęsetę i pomadkę ochronną - musiałam kupić przez mojego kota ponieważ "zaopiekował" się tymi starymi i nie mogę ich teraz nigdzie znaleźć. Zdecydowałam się na pęsetę Elite Models. Niedroga i naprawdę solidnie wykonana. Pomadkę Nivea Classic lubię od bardzo dawna więc i ona znalazła sie w moim koszyku.
Dalej capnęłam sprawdzony już szampon Alterra z morelą i pszenicą, który ładnie nabłyszcza moje włosy. Oliwki Hipp nie trzeba przedstawiać. Genialny produkt, w którym wszystko jest idealnie zgrane: prosty i naturalny skład, konsystencja, zapach! i oczywiście właściwości pielęgnacyjne.
Płyn micelarny Lirene polubiłam już w grudniu więc teraz tylko uzupełniłam zapas. Za co go lubię? Jest delikatny, skutecznie usuwa makijaż z oczu i twarzy oraz ładnie pachnie. Niestety dość szybko znika z buteleczki, ale w połączeniu z płatkami kosmetycznymi Lilibe, które nie maja tendencji do rozdwajania się tworzą naprawdę zgrany duet.
Hydrożelowe płatki pod oczy Perfecta Age Control wygładzają i lekko napinają skórę pod oczami dlatego też sięgam po nie od czasu do czasu. 
Na koniec dostrzegłam w szafie Miss Sporty nowe lakiery :) Kolekcja Metal Flip składa się z trzech metalicznych, opalizujących odcieni. Wzięłam lakier 040 o fioletowo-zielono-żółtych refleksach. Taka ładna benzynka w buteleczce. 


Trzymajcie się ciepło i dajcie znać jakie zakupy poczyniłyście w tym roku

Całuję
Karolina x x

8 komentarzy:

  1. moje już prawie gotowe więc nie długo rownież się pojawią :) lakier przypomina mi pewien lakier od Chanel, Peridoxal? tak czy inaczej, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam takie skojarzenie z tym lakierem Chanel :)

      Usuń
  2. Widziałam nową kolekcję Miss Sporty- kuszą te lakiery, oj kuszą ;) Pokaż na paznokciach ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokażę, tylko trudno mu zrobić ładne zdjęcie, a z lampą to już nie to samo :)

      Usuń
  3. Śliczny lakier! Widzę, ze zakupujesz najlepsze płatki kosmetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oliwki uzywasz jako balsamu do ciala?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...