poniedziałek, 14 stycznia 2013

Trochę pasji na ustach - błyszczyk MAC Lipglass Impassioned


Szybki, dzienny makijaż z dozą pasji :) Neutralne oczy a na ustach mój ukochany błyszczyk MAC Lipglass w kolorze Impassioned. Letni, mocny, wibrujący i na przekór zimie.







Niezawodnie i niezależnie od pory roku ten kolor wprawia mnie w dobry nastrój. Jego właściwości również :) Bezdrobinkowy Impassioned tworzy mokry efekt na ustach, długo się utrzymuje, nie rozmazuje się, nie tworzy smug a do tego nie wysusza. Jak dla mnie błyszczykowy ideał. 

A wy jakie błyszczyki polecacie?

Ściskam
Karolina x x 


5 komentarzy:

  1. ślicznie poprostu, świeżo i z nutką szaleństwa.

    ja niestety nie polecę błyszczyka żadnego, bo nie mogę się do nich przekonac, lubię osobiście błyszczyki Diora, bo się nie kleją ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja znowu wolę te błyszczyki, które się kleją. inne zjadam w oka mgnieniu ;)

      Usuń
  2. Świetnie pasuje Ci ten odcień :) Osobiście wolę pomadki, kilka MACowych też posiadam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) ja już zasadzam się na szminkę MAC w tym samym kolorze co błyszczyk :)

      Usuń
  3. Piękna czerwień. Bardzo Ci w niej do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...