czwartek, 10 stycznia 2013

Kameleon czy benzyna? Lakier Miss Sporty Metal Flip 040

Podczas ostatnich zakupów w Rossmannie kupiłam nowy lakier lakier Miss Sporty z kolekcji Metal flip w kolorze 040. Lakiery te są metaliczne i opalizują na wiele kolorów. W moim odczuciu lakier 040 w buteleczce jawi się nam jako dość ciemna fioletowo-zielono-żółtawa benzyna. 


 
Przez swoją złożoność kolorystyczną lakier Metal Flip 040 w zależności od światła i kąta za każdym razem inaczej prezentuje się na paznokciu. Trudno mu również zrobić dobre zdjęcie aby wydobyć jego prawdziwy charakter. Ale spróbuję. Poniżej zdjęcia w różnych ustawieniach :)




Aplikacja nie sprawia najmniejszych problemów. Trafił mi się egzemplarz z dobrze wyprofilowanym pędzelkiem bez wystających włosków. Lakier nakłada się gładko, nie smuży a na paznokciu wygląda jednolicie. Niezbędne są jednakże dwie warstwy lakieru ponieważ jedna nie daje ładnego efektu. Lakier ten nosi cię całkiem dobrze - nie zauważyłam odpryskiwania, jedyne co mi w nim nie pasuje to to, że już drugiego dnia lekko ściera się z końcówek paznokci.

Sam kolor podoba mi się bardzo, ale chyba nie do końca przekonują mnie metaliczne lakiery.

A wy lubicie takie metaliczne cudaki na swoich paznokciach?

Pozdrawiam ciepło
Karolina x x

7 komentarzy:

  1. ja specjalnie nie przepdama ale ten jest w dosc neutralnych kolorach, mimo że ciemnych, wiec jak najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, niby mi się podoba ale mam jakieś ale..może się przyzwyczaję :)

      Usuń
  2. Ostatnio się im przyglądałam w Rossmannie. Na paznokciach wygląda bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem tych innych odcieni z kolekcji Metal Flip :)

      Usuń
  3. Boski ** Nie pomyliłam się co do niego ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie nie wiem czy lubię.. też go mam i nie mogę się przekonać, bo widzę te pociągnięci apędzelkiem.. grrr jak ja tego nie lubię... chociaż u Ciebie tak tego nie widać. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...