poniedziałek, 3 grudnia 2012

Zapachy, do których wracam

Są kobiety, które niemalże całe swoje życie utożsamiają się z jednym zapachem perfum. Są też takie, które nie są wierne zapachom więc eksperymentują z wieloma. Ja jestem tak gdzieś pośrodku. Lubię testować nowości, nie ograniczam się. Czasami też bywa, że stosunkowo szybko nudzę się zapachem. A z drugiej strony są też takie perfumy, które mimo upływu lat wracają do mnie w kolejnych buteleczkach. Dziś właśnie będzie o nich - o perfumach, do których wracam.


NU Yves Saint Laurent for Women EDP- zapach ten miał premierę w 2001 roku. Już wtedy mnie urzekł, choć byłam młoda. 
Nuta głowy: kardamon, bergamotka
Nuta serca: czarny pieprz, jaśmin, dzika orchidea
Nuta bazowa: wetiwer, drzewo sandałowe, piżmo
Zapach wytrawny, wyrafinowany, raczej na zimne miesiące. 

DKNY Women EDP- mój faworyt na lato, choć kiedy zimą najdzie mnie ochota na orzeźwienie nic tak nie pobudza do życia jak właśnie ten zapach.
Nuta głowy: czerwona pomarańcza, cytryna, liście pomidora, wódka
Nuta serca: koralowa orchidea, żonkil, lilia wodna, nuty wodne
Nuta bazowa: brzoza, kora tulipanowca.
Mocno cytrusowy, bez odrobiny słodyczy. Kocham! To pewnie ta wódka w nucie głowy tak uzależnia :)

Euphoria Calvin Klein EDP -znany i popularny zapach. Nie przeszkadza mi to, że tak wiele kobiet go wybiera. Jest elektryzujący, dawno temu uwiódł i mnie. To moja trzecia buteleczka.
Nuty głowy: owoc granatu, owoc kaki, kojące zielone nuty.
Nuty serca: kwiat lotosu, kwiat champaca, czarna orchidea.
Nuta bazowa: ambra, czarny fiołek, drewno mahoniowe.

Pure Poison Dior EDP - lżejsza wersja Poison. Nie jest tak ciężki jak jego starszy brat. Używam wiosną, latem, zimą. Na tej drugiej buteleczce pewnie się nie skończy. Chyba, że pewnego dnia zacznie mnie mdlić :)
Nuta głowy: słodka pomarańcza, bergamotka z Kalabrii, mandarynka z Sycylii,
Nuta serca: kwiat pomarańczy, jaśmin, sambak, gardenia,
Nuta bazy: drzewo sandałowe, biały bursztyn, piżmo.

Podsumowując, wracam do zapachów wytrawnych, owocowych, drzewnych z lekką nutą ambry, piżma i bergamotki.

A wy jakim zapachom jesteście wierne i oddane?
Całuję
Karolina x x x

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...