środa, 12 grudnia 2012

Przybory kuchenne Le Creuset

Le Creuset to firma produkująca wysokiej jakości przybory kuchenne, ale chyba najbardziej jest znana ze swoich garnków i form do pieczenia. Na przestrzeni kilkudziesięciu lat firma wypracowała charakterystyczny design, który kojarzy się z kuchnią z południa Francji. Ich produkty są proste, funkcjonalne i do tego po prostu ładne. Wiem, że nie każdy lubi taki styl. Mnie on kojarzy się z pewnymi niezapomnianymi wakacjami w Prowansji :)

Czasem w TK Maxx można spotkać produkty Le Creuset różnej maści. W większości to garnki ceramiczne do zapiekania i formy do zapiekanek. Czasami widywałam też tam inne przybory kuchenne, ale nigdy nie mogłam dobrać tego co mnie interesowało bo były przebrane albo lekko uszkodzone. Ostatnio udało mi się upolować zestaw, który chodził mi po głowie od jakiegoś czasu. I tak na moim blacie kuchennym zagościły trzy rzeczy: pojemnik na cukier, pojemnik na sól i maselniczka. 


Wszystkie są w cudownym mocnym czerwonym kolorze i rozjaśniają moją monochromatyczną kuchnię. 

Nie samymi kosmetykami człowiek żyje :)

Ściskam
K. x

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...