środa, 5 grudnia 2012

Nowe Kapcie

Na zimowe wieczory kupiłam nowe kapcie/ łapcie/ papucie/ laczki/ ciapy czy jak ich by tam nie nazwać. Bardzo lubię takie domowe skarpeto-kozaczki. Uwielbienie do nich zaszczepiła we mnie moja ciocia z UK, która już wieki temu przywoziła mi je w prezencie. Wtedy wydawały mi się niezwykle zagraniczne i cudowne. Dziś można je już bez problemu kupić w sklepie albo w sieci. Takie kapcie są ciepłe, zazwyczaj wyściełane miękkim futerkiem no i nie gubię ich wszędzie po mieszkaniu bo mocno trzymają się nogi - czy wy też wiecznie szukacie swoich kapci? 



Kupiłam je w H&M za 59.90 PLN.

Na chwilę obecną testy przechodzą pozytywnie. Co najważniejsze, kotkowi też się podobają.

Ściskam
K.

4 komentarze:

  1. Uwielbiam takie papucie, podobne widziałam w Tesco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam takie kapcie i zaczęłam je nosić właśnie w Anglii. Wybitnie ładny model :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...