sobota, 1 grudnia 2012

Lakier w kolorze Wesołego Öwienka

Hej, dziś o lakierze, a właściwie jego niewyjściowym i nietrafionym  kolorze. Zdjęcia przedstawiają lakier Wibo z kolekcji Arctic Expression nr 6. W buteleczce prezentował się jako dość jasny brąz z lekką szarością i beżem w tle. Czyli coś co lubię. Ale na dłoniach wygląda dziwnie. Ni to brąz, ni to greige. Zdjęcia nie do końca pokazują jego właściwy kolor. To taki nijaki broązo-buras. Może to tylko moje przekonanie, ale ten lakier kojarzy mi się jednoznacznie z kolorem "wesołego ..ówienka" :) Ten cudak ma również osobliwą cechę, którą widać na zdjęciach - lekko podbija czerwień dłoni i palce przy skórkach wyglądają jakby przed chwilą kopały ziemniaki w temperaturze 0 stopni Celsjusza. Myślałam, że przekonam się do tego lakieru, dałam mu dwie szanse, ale nic z tego. Podsumowując "kupa" :)
A tak chciałam, żeby był ładny.
Ściskam
K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...