czwartek, 27 grudnia 2012

Już wiem w jakich butach idę na Sylwestra

Od dawna szukałam skórzanych szpilek, które godnie by zastąpiły moje obecne już nieco ściuchrane. Jednakże z rozmiarem stopy 35 nie zawsze mogłam mieć to co chciałam. Dziś na chwilę wskoczyłam do Manufaktury po zupełnie coś innego i wyszłam z butami :) Takie niechciane zakupy są zawsze najlepsze. Szpilki kupiłam w sklepie Ryłko. Wzięłam jak zwykle ostatnią parę więc się długo nie zastanawiałam. Wszystko w nich gra: rozmiar, wysokość obcasa, proporcje. Cieszę się, bo już wiem w jakich butach idę na Sylwestra :)



Niestety nie były na przecenie, które się właśnie rozpoczęły, ale i tak jestem kontenta. Czas je trochę rozchodzić :)
A wy już macie skompletowane kreacje na Sylwestra?
Pozdrawiam
Karolina x x x

7 komentarzy:

  1. piękne klasyczne buciki. A nóżka jak u Kopciuszka :) ja też mam problem, ale w drugą stronę, mam długą stopę a bardzo szczupłą :/
    Ja jeszcze nie zdecydowałam w czym się wybieram, eh...decisions decisions... :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ta klasyka mnie w nich urzekła :) decyzje podjęte w ostatniej chwili czasami bywają najlepsze. powodzenia :)

      Usuń
  2. gdzie sie bedziesz bawila karolcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą to klimaty zdecydowanie japońskie :)

      Usuń
    2. *___* Zazdroszczę! A szpileczki śliczne, klasyczne i eleganckie!

      Usuń
    3. trochę jeszcze niewygodne :) ale zdążę przed poniedziałkiem.

      Usuń
  3. Bardzo ładne buty, na pewno się przydadzą na wiele innych okazji. Ja nie planuję żadnej kreacji sylwestrowej, bo tradycyjnie się nigdzie nie wybieram.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...