piątek, 28 grudnia 2012

Genialny krem do rąk

Nie jestem maniaczką kremów do rąk. Niby zawsze mam jeden w torebce, ale używam go tylko w sytuacjach kryzysowych. Żadna dla mnie przyjemność. Może po prostu nie miałam dobrego kremu. I tutaj taaadaaam taki krem znalazłam. Na myśli mam krem Yves Rocher Beaute Des Manis Balsam Ochronny Na Zimę z Masłem Karite. 


W opakowaniu dostajemy co prawda tylko 50 ml produktu, ale warto. 
Według producenta ten balsam z wyciągiem z arniki ma właściwości ochronne i odbudowujące. Chroni skórę przed wpływem niskiej temperatury. Skład masła jest bardzo przyjemny. W masełku znajdziemy wyciąg z arniki, masło karite, olejek z jojoby, olejek z kopry, glicerynę w 100% roślinną i wosk carnauba.  Wszystkie składniki pochodzenia roślinnego pochodzą z upraw ekologicznych.





Konsystencja kremu jest dość zbita, ale kremowa. Wchłania się szybko, przyjemnie pachnie choć zapach jest intensywny.





Po wchłonięciu, skóra dłoni jest odżywiona, nawilżona, wygładzona, miękka i odprężona. 

 

Krem jest obecnie dostępny na stronie producenta w promocyjnej cenie 22.90 PLN zamiast 33 PLN. Relacja ceny do pojemności opakowania nie jest może najkorzystniejsza, ale skład i właściwości tego masła sprawiają, że go szczerze polecam.

Ciekawa jestem opinii na temat tego masła prawdziwych kremomaniaczek :)

Ściskam
Karola


4 komentarze:

  1. Hexxana też pozytywnie rozpisywała się na jego temat :) Na pewno spróbuję, skoro Ty także polecasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. na mojej liście już jest, trochę nie poręczne opakowanie ponieważ uwielbiam wszelkiego rodzaju tubki ale da się obejsc :) nie zostawia filmu na dłoniach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tubki pewnie trudno by było go wydostać. masło ładnie się wchłania, o filmie na dłoniach nie mam mowy, przynajmniej w moim przypadku :)

      Usuń
  3. Nie przepadam za kosmetykami w słoiczkach, ale to kolejna dobra opinia o tym kremie, będę musiała o nim pomyśleć, jak wykończę moje zapasy. Jak na razie mój numer jeden to Kamill Intensiv :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...