poniedziałek, 10 grudnia 2012

Cienie Guerlain z kolekcji świątecznej 2012/2013

Guerlain nie zawiódł. W kolekcji świątecznej 2012/2013 pojawiły się piękne, nienachalne poczwórne cienie. Paletka na szczęście nie jest udziwniona. Według mnie to cienie uniwersalne - nadają się idealnie do makijażu dziennego, ale również za ich pomocą można wyczarować mocniejszy makijaż wieczorowy. Plusem jest także eleganckie złote opakowanie, które przypadnie do gustu wszystkim "sroczkom".




W paletce znajdziemy dwa cienie matowe oraz dwa świetliste. Takie zestawienie kolorystyczne pasuje do wszystkich kolorów tęczówki. Same cienie są mocno nasycone, ale bardzo łatwo się z nimi pracuje. Ich konsystencja to bajka.

bez lampy

z lampą

Idealny ciepły zestaw cieni na zimowe dni i wieczory :)

Pozdrawiam serdecznie
Karolina x x x

2 komentarze:

  1. od zawsze bałam się cieni z lekko czerwonym pigmentem gdzieś miezy wierszami, miałam wrażenie że sprawiają jakbym wyglądała na chorą hehe pozostałe dwa ciepłe, ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja wręcz przeciwnie, lubię takie podbicia koloru. oczywiście nie mam na myśli cegły, ale coś takie właśnie ukrytego między wierszami. ładnie to ujęłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...