sobota, 8 grudnia 2012

Błyszczyk Chanel 367 INTRIGUE- mały kolorystyczny oszukaniec

Błyszczyk Chanel 367 INTRIGUE pochodzi z limitowanej świątecznej kolekcji Chanel 2012. Kiedy oglądałam kolekcję w sklepie wydał mi się zdecydowanie za ciemny i nawet go nie otworzyłam. Wybrałam jaśniejszy odcień 357 MYSTERY, który możecie zobaczyć tu KLIK


Potem, kiedy zobaczyłam go u mojej siostry, jego kolor okazał się wielkim zaskoczeniem. Odcień w opakowaniu i ten na ustach to niemalże dwa inne produkty.


 

367 INTRIGUE


Dla porównania odcień MYSTERY na ustach:

357 MYSTERY

INTRIGUE, tak samo jak MYSTERY, jest kremowy, lekko klejący (coś co akurat lubię w błyszczykach) bez żadnych drobinek. Czas utrzymywania się na ustach standardowy dla błyszczyków. 

Tak jak w życiu, pozory często mylą i w kosmetykach :) 

A was coś ostatnio pozytywnie zaskoczyło w kolorówce?
Ściskam
Karolina x

6 komentarzy:

  1. dla mnie odrobinę za ciemny a Mystery nie mogę chwilowo nigdzie znaleźc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z dostępnością pewnie będzie jeszcze tylko gorzej :(

      Usuń
    2. no to mnie pocieszyłaś hehe no nic może na Allegro ktos go nie doceni a wtedy się przyczaję :)

      Usuń
    3. do poszukiwań gotowa, start! :)

      Usuń
  2. Ja nie przepadam za jakimikolwiek błyszczykami.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...