piątek, 9 listopada 2012

Testujemy nowy lakier Miss Sporty nr 470

Były zakupy, teraz przyszedł czas na testy. Na pierwszy ogień poszedł lakier Miss Sporty nr 470. W buteleczce i na paznokciach to cudowna kremowa ciemna zieleń podszyta nutką turkusu. Ślicznota :)







Na powyższych zdjęciach mam trzy warstwy lakieru bez top coatu. Myślę, że normalnie dwie by wystarczyły, ale moja niecierpliwość kazała mi nałożyć drugą warstwę zbyt wcześnie i sama sobie porobiłam prześwity, które musiałam przykryć kolejną warstwą. Mnie powstały efekt podoba się niezmiernie. Jedyne do czego mogę się przyczepić to kiepski pędzelek.


 

Jest krzywo przycięty, wystają z niego włoski, które brudzą skórki podczas aplikacji.

Ponosimy, zobaczymy jak będzie z trwałością.
Na razie jestem na tak. A wy, co sądzicie?
Pozdrawiam
K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...