czwartek, 22 listopada 2012

Super okazja!

Zainteresowani, czytaj zainteresowane, już pewnie wiedzą, że w Rossmannie jest nie lada okazja. W dniach 22-28.11.2012 obowiązuje zniżka -40% na kolorowe kosmetyki, które znajdziemy w ichnich szafach. Super promocja jeśli chce się uzupełnić swoją kosmetyczkę. 
Zawitałam do Rossmanna i wzięłam coś dla siebie :)


  • Kredka Max Factor w odcieniu cielistym
  • Tint Gloss Maybelline Forever Fuchsia
  • Puder Manhattan Soft Compact Powder 1 Naturelle (do torebki)
  • Tusz Manhattan Go4Big
  • Dwa róże Wibo 3 i 6 
Jak kobieta usłyszy "zniżka" to nagle okazuje się, że wszystko jej się przyda :)
A jak wam się udały zakupy?
Ściskam
Karolina

8 komentarzy:

  1. Dla mnie te zniżki to jedna wielka rewelacja :) Obkupiłam się porządnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w koszyku wylądował róż Wibo nr 9 i jestem zadowolona.Długo się utrzymuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś go nosiłam i nie mogę się do niczego przyczepić...narazie :)

      Usuń
  3. Chciałam jakąś cielistą kredkę, ale u mnie żadnej nie było ;[ Może spojrzę jeszcze w innym Rossie. Chciałam też ten błyszczyk Maybelline, ale kolory średnio mi przypasowały. Za to zrobiłam sobie swatche na dłoni i trzymały się zadziwiająco długo. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z zakupionych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat cielistą kredkę z MF ostatnią capnęłam:) błyszczyk testuję i muszę stwierdzić, że pozytywnie mnie zaskakuje

      Usuń
  4. ja też już 2 razy zawitałam do Rossmanna, teraz trzymam się od niego z daleka:D moje zakupy zdominowały szminki, szczególne te z Rimmel'a od Kate Moss:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...