środa, 7 listopada 2012

Najukochańszy rozświetlacz MAC Soft&Gentle

Kiedyś nie wierzyłam w moc rozświetlacza. Uważałam ten kosmetyk za zbędny, zupełnie nieprzydatny. To się zmieniło kiedy w moje ręce i do mojej kosmetyczki wpadł MAC Mineralize Skinfinish w kolorze Soft&Gentle. Mocno połyskuje, ale ja się tym nie przejmuję i stosuję go codziennie. Jest po prostu za śliczny, aby trzymać go tylko na wyjątkowe okazje. 














Kupiłam go 10 miesięcy temu, stosuję codziennie, a zużycia prawie nie widać :)
Jego koszt to coś ok. 120 PLN (teraz już nie pamiętam dokładnie).
Soft&Gentle może nie jest tani, ale jego piękny kolor, połysk, trwałość oraz wydajność sprawiają, że jest to mój KWC.

A teraz bonus - Soft&Gentle w akcji:






w dzień
i w nocy :)


Cudowny, nieprawdaż?
Pozdrawiam ciepło,
K.















4 komentarze:

  1. Wlasnie szperam po necie bo ide go kupic tylko nie wiem ktory kolor wybrac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze polecam Soft&Gentle, ale musisz sama popróbować w salonie najlepiej

      Usuń
  2. Też sobie nie wyobrażam makijażu bez tego rozświetlacza, jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. planowałam go zamówić, ale chyba poczekam, za 2 tyg jadę do Warszawy, wybiorę się do sklepu i najpierw pomacam:) chcę też puder, więc wolę nie wybierać koloru w ciemno :) ale ten rozświetlacz kupię na 100% :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...