niedziela, 18 listopada 2012

Manicure - klasyczna czerwień z muchomorkiem :)

Od kiedy pamiętam jestem fanką czerwieni na paznokciach. Szczególnie tych klasycznych, kremowych bez żadnych udziwnień w postaci brokatu czy shimmeru. Kiedy już pomalowałam paznokcie dwukrotnie lakierem Colour Alike w kolorze 105 postanowiłam trochę podrasować swój manicure "na wesoło".  Dodałam białe kropki na palcu serdecznym i wyszedł z tego całkiem ładny muchomorek :)


 


Po kropkowaniu pokryłam paznokcie jeszcze top coatem. Potraktowałam klasyczną czerwień z przymrużeniem oka. Ten muchomorek sprawił, że ręka wygląda wesoło ale nie infantylnie :)

Mnie się podoba, a wam?
Ściskam,
K.  

3 komentarze:

  1. DZIŚ , KILKA GODZIN TEMU WIDZIAŁAM NA ŻYWO TE MUCHOMORKOWE PAZNOKIETKI. STWIERDZAM, ŻE LIVE WYGLĄDAJĄ ZNACZNIE LEPIEJ. NIESTETY DLA MNIE NIE DO WYKONANIA, PONIEWAŻ JA SIĘ CIESZĘ, KIEDY MALUJĄC PAZURKI NIE WYJEŻDŻAM NA SKÓRKI. BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kropeczki, bardzo równo Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...