niedziela, 25 listopada 2012

Makijaż - delikatne fioletowo-brązowe smokey

Makijaż ten wykonałam w głównej mierze za pomocą palety NYX, którą dawno temu kupiłam w TK Maxx i kompletnie o niej zapomniałam :) Obecnie zakręcona jestem na punkcie cieni MAC, ale raz na jakiś czas przejadają mi się ich  kolory i sięgam po inne produkty. 
Do wykonania tego makijażu użyłam następujących kosmetyków:


  • Delikatny Fluid Intensywnie Kryjący firmy Pharmaceris w kolorze Sand 02
  • Korektor HR Magic Concealer 01 Light
  • Zestaw do brwi Benefit Brow Zings (wosk+cień) Medium
  • Puder Synergen 01
  • Róż Sleek Pan Tao
  • Śliwkowa Kredka do oczu Avon Super Shock
  • Baza pod cienie to fioletowy cień w kremie Essence Stay All Day w kolorze 08 The Magic Must Go On
  • Cienie z palety NYX (nie mam pojęcia czy ten zestaw ma jakąś nazwę)
  • Matowy bronzer z tej samej palety
  • Pomadka L'Oreal Color Riche Star Secrets 708
  • Błyszczyk Essence XXL Nudes
  • Tusz Max Factor 2000 Calories 
  • Fioletowy cień z paletki Dior 5 Couleurs Iridescent 809 Petal Shine

  • Eco Tools do pudru
  • Eco Tools do cieni
  • Mały pędzelek Essence do cieni
  • Inglot 6SS do rozcierania
  • Inglot 3P do różu i bronzera
Makijaż prezentuje się tak:
 


 
 
Tylko dlaczego mi się tak skóra świeci? No i te pory jak kratery :)

Ściskam,
K.


2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...