sobota, 17 listopada 2012

Makijaż czyli sobota w pracy

Dziś przychodzę do was z szybkim dziennym makijażem, który wykonałam rano przed wyjściem do pracy. Wykonanie takiego makijażu zajmuje mi ok 15 minut. Jest to zwykły, nienachalny make-up w kolorystyce lekkich brązów z niewielką domieszką granatowej kredki. Prezentuje się tak:











Do wykonania tego makijażu użyłam następujących produktów:






  • Podkład Dior DiorSkin Forever 032
  • Korektor Helena Rubinstein Magic Concealer 01 Light
  • Puder Synergen 01
  • Bronzer Givenchy Le Prisme Sun Cinnamon
  • Róż MAC Well Dressed
  • Zestaw do brwi Benefit Brow Zings w kolorze Medium
  • Cienie MAC: Nylon, Rice Paper, Omega, Brun
  • Kredka Miss Sporty Kohl Kajal Eye Pencil 016 Ocean
  • Pomadka Rimmel 070 Airy Fairy
  • Błyszczyk Essence z kolekcji XXL Nudes (chyba, etykietka się starła)
  • Tusz Astor Big&Beautiful Play It Big w kolorze czarnym

Pędzle ograniczyłam do minimum :)




  •  Eco Tools do pudru
  • Inglot 3P do różu i bronzera jednocześnie
  • Eco Tools do cieni  
Jak widać brwi cały czas zapuszczam :)
Pozdrawiam was i życzę wam spokojnej oraz smacznej soboty. Ja za moment lecę do mamusi na obiad :)))
K. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...