czwartek, 22 listopada 2012

Limitowane śliczności czyli CHANEL Holiday 2012 Collection — Éclats du Soir de CHANEL


Wczoraj po pracy, co koń wyskoczy, pognałam do Sephory żeby zdążyć i kupić coś dla siebie ze świątecznej kolekcji Éclats du Soir de Chanel. Chrapkę miałam na cudny lakier 637 Malice ale pocałowałam puste miejsce po nim. A wygląda zabójczo:



No cóż obeszłam się  smakiem. Na zdjęciach ciekawie też wyglądała szminka 307 L'IMPATIENTE.

                                                               L'IMPATIENTE


I tu, a właściwie w sklepie, mój zachwyt nad nią się skończył. Szminka miała naprawdę cudowną formułę ale ja w niej wyglądałam jak chory na grypę wampir :) 
No ale przecież nie mogłam wyjść z pustymi rękoma. Moją trzecią zachciewajką z tej limitowanki były poczwórne cienie REGARD SIGNE DE CHANEL HARMONIE DU SOIR. Po małym macanku wzięłam ostatni zestaw, który się ostał w Sephorze. Czakał na mnie. To musi być przeznaczenie :)







bez lampy

z lampą

bez lampy
z flashem
 
bez lampy
z flashem
      



 

                                          



Zdjęcia robione wieczorem  nie oddają prawdziwego uroku kolorów z tej paletki. Ich konsystencja jest dość miękka, jakby lekko wodnista. Bałam się, że będę w nich błyszczeć jak brokatowa choinka ale na szczęście tak nie jest.

To nie koniec pyszności od Chanel :) Kupiłam jeszcze jedną rzecz. Błyszczyk 357 MYSTERY:


bez lampy
z lampą





 Zdjęcia zrobione wieczorem w domu nie oddają niestety prawdziwego koloru MYSTERY. W rzeczywistości to naturalny, kremowy i ciepły kolor nude, w którym nie wygląda się trupio. Idealny na dzień.

Uff, jak dobrze, że zdążyłam :) limitowanka jest już mocno przetrzebiona.

Jak wam się podoba? 

Pozdrawiam
Karolina x x




4 komentarze:

  1. oglądałam cienie-są śliczne. Moim faworytem jest jednak lakier do paznokci. Czekam na ewentualne uzupełnienie dostawy w perfumeriach.
    Kolor dojrzałej czereśni jest zachwycający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem gdzie można kupić ten lakier :)

      Usuń
  2. Pokaż ten błyszczyk na ustach! Jestem bardzo ciekawa jak się będzie prezentował :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokażę, nie ma sprawy. mam jeszcze drugi z tej kolekcji w zanadrzu :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...