piątek, 30 listopada 2012

Haul - znowu zakupy, zakupy :)

Na zakupy wybrałam się w głównej mierze dlatego, że w prezencie dostałam kupon zniżkowy do Sephory na 20%. Szkoda nie wykorzystać takiej okazji. Inne produkty wpadły przy tak zwanej okazji :)


W Sephorze przytuliłam zestaw Lancome: 50 ml serum Genifique+próbki kremów Genifique na dzień i na noc (po 15 ml każdy)+próbka serum Visionnaire 7 ml. Przed rabatem zestaw kosztował 399 PLN (-79,80 PLN).
Miałam już kiedyś to serum i bardzo dobrze wpływało na moją cerę.

Drugi zakup w Sephorze to krem pod oczy Estee Lauder Advanced Night Repair w słoiczku o pojemności 15 ml. Jego cena przed rabatem to 235 PLN (-47 PLN).
Czas zaatakować zmarszczki :)

W SuperPharm kupiłam wysuszacz Essie Good To Go (36,99 PLN) ponieważ mój poprzedni top coat się już skończył.
Do niego dobrałam dezodorant w kulce Vichy (34,99 PLN). Po miesiącach prób i raczej błędów wróciłam do tego dezodorantu, który jest niezawodny.

W Rossmannie kupiłam zmywacz Isana (6,99 PLN) w dużej butelce bo ten różowy w małej zużyłam ostatnio w ciągu tygodnia. Czary jakieś czy co? :)
Na koniec w koszyku znalazł się żel pod prysznic Radox (10,99 PLN) 500 ml o zapachu eukaliptusa i olejków cytrusowych. Urzekł mnie jego orzeźwiający i energetyzujący zapach.  

Produkty do pielęgnacji cery na razie muszą cierpliwie poczekać na swoją kolej. Kończę produkty, których używam obecnie. Post o mojej pielęgnacji wkrótce.

Trochę zaszalałam, kasy dużo wydałam :)
Czego się nie zrobi żeby być piękną i gładką.

Znacie te produkty? Co o nich sądzicie?
Pozdrawiam,
K.

1 komentarz:

  1. Zakupy całkiem pokaźne. Niestety nie znam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...