czwartek, 8 listopada 2012

Haul czyli zakupy wieczorową porą



Dziś o zakupach - tych wynikającej z prawdziwej potrzeby i tych zrobionych pod wpływem chwili. 





Postanowiłam lepiej zadbać o swoje zęby i dlatego w koszyku znalazła się szczoteczka elektryczna Oral B Vitality (89,90 PLN). W zestawie znajduje się również kosmetyczka na szczoteczkę. która na pewno przyda się podczas wyjazdów. Dostępna jest jeszcze druga wersja gratisu - tusz Max Factor 2000 Calories. Już go mam więc wybrałam ten z kosmetyczką. 

Kończą mi się kosmetyki do demakijażu więc kupiłam płyn micelarny AA Ultra Odżywianie (12,49 PLN). Znam micele tej firmy i używam ich regularnie. 

Kolejnym produktem, który wylądował dziś w koszyku to tusz do rzęs Astor Big&Beautiful Play it Big (28,99 PLN). Jest to dla mnie nowość. Nigdy nie używałam maskar tej firmy. Ciekawa jestem czy przypadnie mi do gustu.

Lubię gąbki do masażu Nicols Tonic (3,39 PLN). Dobrze masują i złuszczają przy okazji naskórek. Stara gąbka poszła do śmieci, a na jej miejsce wskoczyła nowa - żółciutka :)

Kolejne trzy produkty kupiłam pod wpływem impulsu. A co tam, nie były drogie więc zaszalałam :)

Do mojego pudełka na lakiery powędrowały dwa nowe kolory: Wibo Express Growth nr 407 (4,99 PLN) i Miss Sporty Lasting Colour nr 470 (6,49 PLN). Ciemne, niby podobne do siebie a jednak inne. Już nie mogę doczekać się ich testowania. 



Na koniec została kredka do oczu Miss Sporty Kohl Kajal Eye Pencil w kolorze Ocean 016 (8,99 PLN).  Ładny granat i jak na swoją cenę jest w miarę miękka. Zobaczymy jak będzie się sprawdzać na co dzień.
 














Niełatwo robić zdjęcia gdy ma się w domu kota psotnika, który sam musi wszystko przetestować: 




kot tester
Znacie i lubicie te produkty?
Pozdrawiam serdecznie :)
K.

3 komentarze:

  1. Mam ten lakier z Miss Sporty- piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście. dawno mi się tak kolor lakieru nie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...