sobota, 3 listopada 2012

Baba z melancholią i zakupy

Zdarza się tak, że czasem babę dopada melancholia i musi sobie poprawić humor. Miałam tak wczoraj. Zakupy wydały mi się dobrą terapią. Chodziłam bez celu, nic mi się nie podobało, no i skończyłam w drogerii Natura. W ręce tam wpadło mi 5 (o matko!) cieni. Czy ich wszystkich potrzebuję? Wczoraj wydawało mi się, że tak :)



Kupiłam (od lewej) osławiony już cień Catrice 410 C'mon Chameleon, cienie Essence w kremie w kolorach 08 The Magic Must Go On i 09 For Fairies, cień Kobo Professional 117 Caffe Latte i wkład Kobo Professional (kolor chabrowy, numerek i nazwa się zdarły. Może wy wiecie jak się on nazywa?)

Catrice 410
Cień Catrice 410 (dłoń od spodu niczym skóra na psie rasy Shar Pei)


 C'mon Cameleon jest śliczny. Niejednoznaczny, brązowo-zielony. Pięknie gra w świetle.

               Essence Stay All Day 08 The Magic Must Go On
Ten cień Essence w kolorze fioletowym wydaje mi się raczej, jak na fiolet, kiepsko napigmentowany i drobinki są jak dla mnie ciut za duże, ale mam już cienie z tej serii i sprawują się świetnie jako baza pod inne cienie więc jemu też zaufam.

Essence Stay All Day 09 For Fairies



Essence For Fairies jest delikatny, lekko różowy. Ładnie rozświetla oko, idealny do szybkiego makijażu dziennego. Na zdjęciu jest prawie niewidoczny. 

Cienie Essence 09 i 08
 Kobo Caffe Latte to matowy brudny beż. Najczęściej będzie pewnie lądował u mnie w załamaniu powieki.

Kobo Professional 117 Caffe Latte
Cień Kobo w kolorze chabru z lekkimi drobinkami kupiłam, aby łączyć go z brązami. Zaaplikowany na dolną powiekę wydawał mi się dobrym pomysłem. No i zonk. Dziś go nosiłam. Trafił mi się chyba jakiś przeterminowany egzemplarz (chcę w to wierzyć). Cień jest suchy, tępy, robi prześwity i osypuje się na potęgę. Przez chwile byłam dziś brązowo-chabrową pandą :)

Kobo Professional (niestety bez numerka)



Kobo chabrowy
Humor częściowo poprawiony, przez bubla przyćmiony :)
A wam zakupy poprawiają nastrój?
Pozdrawiam
K.

3 komentarze:

  1. oj muszę w końcu dopasć kameleona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ze trafił się bubel. A kameleon wygląda super!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...