sobota, 20 października 2012

Moja mini kolekcja lakierów Essie

Przedstawiam wam moją naprawdę MINI kolekcję lakierów Essie. Lakiery te polubiłam za fajne kolory, rzadką konsystencję, a przez to sprawną aplikację, i całkiem przyzwoitą wytrzymałość (z bazą i top coatem potrafią się utrzymać u mnie na paznokciach 5-6 dni). Ale kto by chciał tak długo nosić jeden kolor lakieru na paznokciach? Skoro jest tyle lakierów do wypróbowania :)
Moje lakiery Essie dzielę na LETNIE i JESIENNE. Oto one:

Od lewej: Midnight Cami, Going Incognito, Sole Mate, Ballet Slippers, Tart Deco, Cute as a Button, Too Too Hot

 Kolory na jesień i zimę zgodne z ostatnimi trendami.

Going Incognito
Midnight Cami
Sole Mate
 Najczęściej na moich paznokciach gości Sole Mate. To elegancki, ponadczasowy burgund. Najnowszym nabytkiem jest Going Incognito - kremowy i ciemnozielony. Na szczęście to ten odcień zieleni, który nie daje efektu "trupiej" dłoni. Midnight Cami jest bardzo ciemnym granatem z delikatnymi, nienachalnymi drobinkami. Na całe szczęście bo nie cierpię lakierów z nachalnym brokatem i widocznymi drobinami. 

A to lakiery Essie, które namiętnie nosiłam na paznokciach w miesiącach letnich. 



Cute as a Button
Tart Deco
Ballet Slippers

Too Too Hot

 Ukochanym lakierem jest Cute as a Button - kremowy, cukierkowy róż z domieszką morelki. Cudnie wyglądał przy opalonej skórze zarówno na stopach jak i dłoniach. Natomiast Tart Deco jest śliczną, ciepłą morelą, ale mam wrażenie, że wygląda jak kreda na paznokciach u rąk. Na nogach, o dziwo już mnie tak nie drażni. Ballet Slippers kupiłam bo chciałam lakier do French manicure, który by dał efekt zadbanej dłoni. Latem, kiedy byłam opalona, spełniał swoją funkcję, ale teraz kiedy już zbladłam, dłoń przy nim nabiera sinawego koloru. Ostatni lakier to Too Too Hot. Jak dla mnie ten lakier jest "definitely too too red". W buteleczce sprawiał wrażenie mocnej, neonowej truskawy. W rzeczywistości jest nasyconą czerwienią. Kolor mnie troszkę rozczarował, ale i tak go nosiłam.

Coś czuję, że ta MINI kolekcja się jeszcze powiększy. Ba, ja to nawet wiem :)
Pozdrawiam
K.


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...